Serà aquest proper divendres 14 de novembre a les 19.45 a la Casa de Cultura

L’expectació és màxima al voltant de l’aparició del nou col·lectiu en aquesta localitat de la Vall d’Albaida

A l’acte obert de presentació a la ciutadania, a més de la gent que conforma el nou col·lectiu, assistirà com a convidat per una banda Vicent Muñoz Jordà, Primer Tinent d’alcalde de la Font de la Figuera i Jesús Pla, Alcalde d’Agullent que comptaran les seues experiències de govern al seus municipis com a membres de Compromís.

A més comptarà amb el recolzament de militants i simpatitzants de la comarca i de la direcció comarcal, en concret de Joan Gilabert, portaveu Comarcal de Compromís per la Vall d’Albaida i de Vicent Xavier Vila, secretari d’organització de la formació comarcal, així com regidors i regidores d’Albaida, l’Olleria, l’Alcúdia de Crespins, entre altres pobles de la Costera i la Vall d’Albaida.

Fonts del nou col·lectiu animaven a la gent de Fontanars i de la resta de la comarca a assistir a un acte tant il·lusionant com aquest i inicien així la seua tasca per preparar un projecte definit i clar per a aquesta localitat.

Per la seua banda, Gilabert i Vila coincidien en que: “Sempre és una bona notícia la creació d’un nou col·lectiu i en aquest cas es tracta d’un projecte encoratjador i il·lusionant que estem convençuts que aplegarà a bon port”.

En finalitzar l’acte hi haurà un sopar de germanor on continuaran intercanviant impressions.

Reserves per al sopar al telèfon: 625 186 071