A l’acte assistirà el diputat de Compromís a les Corts Valencianes, Fran Ferri

Es triarà la nova coordinadora de Joves amb Compromís Vall d’Albaida

Els i les joves de Compromís organitzen un congrés obert a Fontanars dels Alforins este diumenge dia 28. A la cita que tindrà lloc a les 17.30 a la Casa de Cultura de Fontanars dels Alforins acudiran destacats membres de Compromís, com el diputat a les Corts Valencianes Fran Ferri o altres membres de la Coordinadora Nacional de JovesPV-Compromís, que acompanyaran els joves valldalbaidins per fer balanç de la seua activitat i preparar el 2015.

Segons destacava Paloma Alberola, secretària comarcal i candidata a la reelecció “tenim un gran Compromís amb la comarca i amb el País Valencià, i el jovent tenim moltes ganes de participar en el #CanviValencià que tindrà lloc el 2015”, així, els i les joves assenyalaven que “cal marcar el full de ruta per a l’any vinent, quan el poble valencià recuperarà la dignitat i posarà les institucions al servei de les persones”.

La localitat ha estat triada perquè, segons destaquen des del col·lectiu de joves, “Fontanars és un dels exemples del #CanviValencià a la comarca, on una gran part del poble ha transformat la indignació en participació, bona mostra d’això és la recent creació del col·lectiu de Compromís per Fontanars”.

Tot açò és una bona mostra que “el col·lectiu comarcal de Joves amb Compromís està cada dia més consolidat i poc a poc va guanyant presència a totes les localitats valldalbaidines, i seguirem treballant per portar el nostre compromís a tots els racons de la Vall”. Prova d’això és el pes de la Vall d’Albaida a la Coordinadora Nacional dels JOVESPV-COMPROMÍS, ja que des del darrer Congrés Nacional celebrat a Tavernes este estiu, compten amb dos membres en el màxim organisme de la formació juvenil, com són la pròpia Alberola i l’ontinyentí Tono Calabuig.

Finalment, conviden a la ciutadania a participar: “Volem compartir les nostres ganes i la nostra il·lusió amb totes les joves de la nostra comarca que compartisquen el desig de canvi, que vulguen traslladar la indignació en participació per canviar la realitat que no ens agrada”.1