En un vídeo llançat recentment a través de les xarxes socials amb una gran acollida

El col·lectiu de Joves amb Compromís per la Vall d’Albaida ha elaborat un vídeo emmarcat dins la campanya de les eleccions municipals i autonòmiques “per tal de vertebrar les reivindicacions comarcals més urgents i fer una crida a la valentia”. En eixe sentit, al vídeo es poden veure dures crítiques a les decisions del PP a la Generalitat i al govern central respecte a la Vall d’Albaida, com són l’abandonament de la línia de tren Xàtiva-Ontinyent-Alcoi, la inclusió de la comarca al Consorci de Residus o el projecte de la planta d’animals morts que es pretén instal·lar a la Pobla del Duc.

En paraules de la secretària comarcal, Paloma Alberola, “com ja vam anunciar fa poques setmanes, més de 50 joves amb Compromís es presenten a les llistes per a les eleccions municipals, fet que dóna bona mostra de la quantitat de joves disposats a implicar-se per canviar les coses a la comarca des d’un projecte valencianista d’esquerres i ecologista”.

Així doncs, des del col·lectiu es feia una crida a “votar amb valentia perquè d’una vegada per totes, s’atenguen les necessitats de la Vall d’Albaida. Per fer polítiques realistes que donen oportunitats de vida digna a totes les persones, en especial a la gent jove, que s’està veient abocada a exiliar-se per buscar-se la vida lluny de casa, gràcies a un bipartidisme centralista, vell i caduc que ha pensat més en rescatar als bancs que a les persones”.

Per finalitzar, els joves han volgut transmetre un missatge encoratjador “volem fer palès en què hi ha esperança, podem canviar la nostra realitat si posem com a eix principal de la política municipal i autonòmica la participació ciutadana. Sobretot, perquè la ciutadania puga decidir si vol o no pagar el doble pel seu fem, o si en comptes d’una planta d’animals morts vol que s’invertisca en una línia de tren que ens connecte millor amb la resta de comarques i fomente així un turisme rural de qualitat”.