Divendres 11 de desembre tindrem a Ontinyent a tot un President de la Generalitat, com va ser Josep Lluís Albinyana, qui va estar al capdavant del Consell Preautonòmic del País Valencià en la seua etapa més reivindicativa. Una figura clau en la Transició que va lluitar pel reconeixement dels drets nacionals del poble valencià i per un accés a l’autonomia per la via de les nacionalitats històriques (article 151 de la Constitució). Això no va ser possible, entre d’altres coses, per la traïció del seu propi partit, el PSOE, que junt amb la UCD, no va respectar la voluntat del 95% dels ajuntaments valencians, als quals va acudir el propi Albinyana per recollir les signatures necessàries. Però malgrat tots els entrebancs que hem patit, els valencians i valencianes som d’empeus altra vegada. ‪#‎ÉsElMoment‬ de constituir un grup parlamentari valencià al Congrés que defense el nostre autogovern com a motor de benestar i prosperitat per a les persones que vivim en esta terra. El President Albinyana encapçala la nostra candidatura al Senat, reprenent el compromís polític amb el país després de la seua trajectòria professional com a magistrat.

L’acte tindrà lloc a les 19.30 hores amb la participació dels candidats al Senat Josep Lluís Albinyana i Ferran Martínez i del portaveu de Compromís Julià Álvaro Prat, secretari autonòmic de Medi Ambient de la Generalitat. Vos esperem a totes i tots, al CEIP Lluís Vives d’Ontinyent.

ACTE ONTINYENT