Manel, el Diluvi i Tardor són els grups que protagonitzaran el concert del 2016 de JovesPV – Compromís

Joves PV – Compromís enceta el nou curs polític amb el concert de benvinguda a la tardor amb els grups de música en la nostra llengua Manel, el Diluvi i Tardor. Aquest esdeveniment, que suposarà la primera activitat del curs de l’organització que aglutina al jovent valencianista, d’esquerres, feminista i ecologista del País Valencià, tindrà lloc el proper dissabte 24 de setembre a les 22 hores a la plaça de l’Ordana de Sant Joan d’Alacant.

Des de la Vall d’Albaida, el col·lectiu jove valencianista ha volgut facilitar el transport a la població de l’Alacantí organitzant un autobús des d’Ontinyent per a tot aquell qui desitge assistir al concert. Només caldrà formalitzar la reserva apuntant-se al formulari disponible al Facebook de JovesPV-Compromís Vall d’Albaida i aportar 2€ al pujar al bus. Les entrades del concert tenen un preu anticipat de 10€, les quals es podran comprar al mateix bus, a banda dels llocs anunciats per l’organització en la seua web.

En paraules de Maria Mora, secretària comarcal de JovesPV-Compromís “donem així el tret d’eixida a un nou curs replet d’activitats, trobades i xarrades que hem estat planificant durant l’estiu des del col·lectiu nacional i comarcal.”

Des de l’organització juvenil volen “convidar a tot el jovent de la Vall d’Albaida a sumar-se a aquesta proposta cultural per al proper cap de setmana, així com també animar a la ciutadania en general a participar en la commemoració del 9 d’Octubre, Dia Nacional Valencià, amb actes com el del proper dia 2 amb la tradicional pujada de la Senyera al Benicadell en l’aplec que organitza Compromis per la Vall d’Albaida i el dia 7 amb la ruta històrica per Ontinyent que estem organitzant. També volem aprofitar per encoratjar a tots els valencians i valencianes a participar en la Processó Cívica i els actes commemoratius de la Diada del 9 d’Octubre a València per omplir els carrers de la nostra capital i demostrar que el poble valencià seguirà reivindicant allò que és just com per exemple un finançament i unes inversions adequades per al nostre territori així com la retirada dels recursos d’inconstitucionalitat per part del govern central contra el Dret Civil Valencià, el qual és un dels elements identitaris de la nació dels i les valencianes que afecta al dia a dia de les persones que viuen i treballen al nostre país.”

“Sens dubte”, remarcava la portaveu Maria Mora, “comencem el nou curs amb més energia que mai amb una agenda ben completa i amb moltes ganes de seguir sumant joves al nostre projecte”.