L’alcalde de València Joan Ribó participarà dissabte a Benigànim en un debat sobre municipalisme i nova política

El proper dissabte 20 de maig Compromís celebra 2 anys amb representació a l’Ajuntament de Benigànim amb un debat amb Joan Ribó, alcalde de València, Àgueda Micó, responsable d’Organització de Compromís i Coordinadora Nacional del BLOC, i Joan Sanchis, regidor de Compromís per Benigànim.

L’acte que du per títol “Municipalisme i nova política” serà obert i tindrà lloc a la Plaça Major de Benigànim a les 20.00 de la vesprada.

En primer lloc intervindrà el regidor de Compromís per Benigànim, Joan Sanchis, per “fer balanç de l’acció política del Grup Municipal durant aquests primers dos anys de legislatura, una legislatura en la que per primera vegada una opció política municipalista, de proximitat, valencianista de progrés i regeneradora com és Compromís té representació en aquest ajuntament de la comarca de la Vall d’Albaida.”

A continuació la responsable d’Organització de Compromís i Coordinadora Nacional del BLOC, Àgueda Micó, parlarà de “com el municipalisme i el nou Govern del Botànic a la Generalitat Valenciana estan transformant la vida diària dels valencians i valencianes mitjançant polítiques regeneradores que posen en el centre a les persones.”

Finalment, tancarà l’acte l’Alcalde de València, Joan Ribó, explicant “l’experiència del govern de canvi a la capital valenciana amb polítiques transparents que han obert els despatxos i balcons a la ciutadania sumades a una gestió eficient dels recursos amb polítiques que han permès rescatar serveis públics i impulsar mesures que aposten per un model productiu i de ciutat sostenible i respectuós amb el medi ambient.”

Des del col·lectiu de Compromís per Benigànim han volgut “animar a tots els veïns i veïnes de la localitat i de la comarca a apropar-se el proper dissabte a la Plaça Major per celebrar amb nosaltres els 2 anys d’Aire Fresc amb Compromís a l’Ajuntament de Benigànim així com conèixer de primera mà el nostre projecte i intercanviar idees i propostes”. Després de l’acte tindrà lloc un sopar de germanor al qual cal confirmar assistència al col·lectiu.