La vicepresidenta, Maria Josep Amigó, i els diputats Emili Altur, Pilar Moncho, Ivan Martí i Josep Bort explicaran el treball de Compromís a la Diputació de València

El proper dimarts a les 19.30 a la seu de Compromís a Ontinyent l’equip de Compromís a la Diputació de València es reunirà amb alcaldies, regidories i militància en general de la coalició valencianista a la Vall d’Albaida.

En paraules de la Vicepresidenta, Maria Josep Amigó, “dos anys a la Diputació de València donen per a molt i, per això, és el moment de fer balanç, explicar les coses que hem fet i les que anem a fer”.

Amigó afirmava que l’arribada de Compromís a la Diputació ha suposat “un gir de 180º al que eren les polítiques de la Diputació de València i prova d’açò són els canvis en els criteris per a concedir ajudes als ajuntaments, uns criteris que mai s’havien canviat i que ara són 100% objectius i transparents”.

Per a la dirigent valencianista “aquesta tercera trobada amb companys i companyes de la Vall d’Albaida volem que servisca per recollir suggerències per millorar la nostra gestió al govern, un govern que treballa colze a colze amb els ajuntaments per millorar la vida de totes i tots”.

Des del col·lectiu comarcal, el portaveu de Compromís per la Vall d’Albaida, Nicolau Calabuig, manifestava “la importància d’unir esforços i il·lusions per seguir canviant la societat valenciana i treballant per centrar la política en el benestar diari de les persones.”

Calabuig afirmava que “des dels ajuntaments més menuts, passant per la Diputació fins la Generalitat, els valencians i valencianes hem de treballar per ser un poble unit que defense els seus interessos per poder viure millor. Necessitem que el govern central escolte les nostres necessitats urgents en matèria de finançament autonòmic i infraestructures per poder avançar socialment i econòmica”.