Aina Benavent pren processió del càrrec d’alcaldessa amb el suport de centenars de veïns i veïnes al plenari així com multitud de companys i companyes de la Compromís d’arreu del país

Al voltant de les huit de la vesprada d’aquest divendres 9 de juny, ja començava a omplir-se poc a poc el saló d’actes de l’Ajuntament. En el moment que va començar el plenari la sala estava plena de gent per assistir al relleu en l’alcaldia del nostre poble.

En aquest darrer plenari, d’acord amb el pacte de govern que mantenen en aquesta legislatura Compromís i PSOE, estava prevista la pressa de possessió d’Aina Benavent com a nova alcaldessa de Quatretonda.

El plenari va transcorre amb total normalitat, sense cap més anècdota que la protagonitzada pel Partit Popular al rebutjar la paraula i no intervenir en el plenari

En el seu discurs, ple de tendresa, humilitat i estima, la nova alcaldessa de Quatretonda, Aina Benavent, va expressar la seva gratitud davant de tots els veïns i assistents al plenari, també va tindre paraules d’agraïment per als socis de govern i molt especialment per a Enrique Benavent.

Va dirigir unes paraules per als regidors del Partit Popular, paraules d’aproximament, on els va estendre la mà per demanar-los que feren una oposició més constructiva i expressar-los que a l’equip de govern els agradaria comptar amb la seva col·laboració per dur endavant tots aquells projectes que tinguen com a objectiu millorar la qualitat de vida de tots els veïns.

Aina va aprofitar l’ocasió per fer referència al paper de la dona en l’actualitat i va expressar que, a pesar de ser un honor per a ella poder presidir l’Ajuntament de Quatretonda, no s’havia d’oblidar que queda molta feina a fer per assolir la igualtat real entre homes i dones.

També va voler fer una crida a la unitat dels quatretondins, “el nostre projecte, pretenia evitar enfrontaments i divisions i centrar-nos exclusivament en les necessitats dels nostres veïns. Amb la clara intenció de deixar de banda la lluita de partits, dels uns contra els altres, per passar a una política de col·laboració on tots els regidors participarem activament i per igual.”

Va acabar el seu discurs expressant la seva voluntat de “ser l’alcaldessa de totes i tots”, i que continuarà treballant colze a colze junt al seu equip, un equip preparat i compromès, on els uneix l’estima per Quatretonda.