Benigànim acull la Trobada Nacional d’Estiu de Joves PV – Compromís 2017 amb el lema Viure és prendre partit!

El cap de setmana del 21 al 23 de juliol es va celebrar un any més la Trobada Nacional d’Estiu de Joves PV – Compromís que enguany ha tingut lloc a la nostra comarca, a la Torreta del Marqués de Benigànim.

Una gran trobada plena de  formació,  diversió, compromís i  valencianisme que tenia per lema Viure és prendre partit! – TNE 2017 i en la que van haver formacions sobre les majories en la Mesa del Parlament amb Enric Morera i es van constituir unes pròpies corts on es va debatre sobre llibertats. També van haver reflexions sobre les utopies, debat sobre la precarietat juvenil, i formació sobre la construcció del discurs polític, entre altres activitats.

Diumenge, l’Assemblea Nacional de Joves del País Valencià – Compromís, es va posicionar en contra de la precarització laboral que fomenten les aplicacions mòbils d’economia col·laborativa com Deliveroo i Glovo.

Aquesta proposta, que emana de la Coordinadora Nacional de JovesPV, proposa una oposició frontal contra la precarització laboral que suposa el model de falsos autònoms que fomenten aquestes apps; l’inici d’una campanya de suport a la plataforma Riders x Derechos; i la col·laboració i contribució en la lluita obrera d’aquesta plataforma.

El portaveu nacional de Joves PV – Compromís, Víctor Medina, considera que “aquests models d’economia disfressats de modernitat no fan més que reproduir antigues pràctiques precàries que empobreixen les classes populars i, sobretot, els i les joves d’aquest país”.

L’Assemblea Nacional de Joves PV – Compromís, reunida a Benigànim el 23 de juliol, va aprovar per unanimitat la proposta que prèviament ja havia treballat el grup de Compromís Corts Valencianesamb la diputada jove d’aquesta organització, Marian Campello.

Arxivat en: Joves