Enric Nomdedéu anuncia a Ontinyent que el pla #AvalemJovesPlus 2018 crearà més de 200 llocs de treball en la Vall d’Albaida

El secretari autonòmic d’Ocupació, Enric Nomdedéu​, ha anunciat, després de la trobada de Llançadores d’Ocupació a Ontinyent, que el programa #AvalemJovesPlus crearà 42 llocs de treball per a persones joves en el municipi i més de 200 en la comarca de la Vall d’Albaida.

Per a Nomdedéu, esta inversió reflectix que “el compromís del Consell de la Generalitat Valenciana​ amb la creació d’ocupació estable i de qualitat és absolutament ferm i prioritari”.

Avalem Joves Plus és un pla de subvencions d’ocupació destinades a la contractació de persones joves, qualificades i no qualificades, per part d’entitats locals, per a millorar l’ocupabilitat dels menors de 30 anys. S’estima que, amb este pla del Servei Valencià d’Ocupació i Formació, es crearan 5.400 llocs de treball en el conjunt del territori valencià.

La bona acollida d’aquest programa del #NouServef en la seua edició anterior ha motivat que el Consell haja augmentat el seu pressupost, fins a superar els 100 milions d’euros, per a poder arribar al major nombre de joves possible.

Enric Nomdedéu ha exposat que tots els contractes subvencionats per mitjà del programa seran de dotze mesos, ja que “el Servei Públic d’Ocupació aposta per l’estabilitat per a facilitar l’adquisició d’una experiència laboral més àmplia”.

Així, el secretari autonòmic ha afirmat que “la nostra prioritat ha de ser propiciar un model de relacions laborals estable, de qualitat, que genere confiança i benestar per a la nostra societat”.

Arxivat en: Economia i Ocupació, Governs amb Compromís, Joves